piątek, 2 marca 2012

O mnie i nie tylko.

Cześć wszystkim.
Śmiertelnie się nudzę.Nie mogę znaleźć sobie zajęcia.Jak czegoś do roboty sobie nie znajdę,to umrę z nudy ,a tego wierzcie mi nie chcę.
Czas najwyższy na kilka słów o mnie.Jestem Magda.Mam 20 lat.Jestem romantyczką,artystką i podróżniczką.
Ma wiele pasji,m.in.sztukę.film.podróże,muzykę i sport.Fascynują mnie takie kraje jak Norwegia,gdzie planuje na stałe się osiedlić,Francja,Włochy,Hiszpania.Rosja,Niemcy,Japonia,Indie i Wielka Brytania.

Spytacie mnie czemu nadała sobie tytuł Marit.To proste.Fascynuje mnie Norwegia i jej kultura i sztuka.
A to taki mały prezencik dla was.To zdjęcie jest takie śliczne.
 Chcę już wiosnę.Mam dosyć zimy.Ona mnie dobija.Wiosno,przychodź szybko i wygoń od nas zimę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz